Klacht Vink Vloeren: komen afspraken niet na

Klachtnummer
# 57367
Gebruiker
ilz29
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit bedrijf is ronduit slecht. Medewerker is langs geweest bij ons thuis voor een offerte. Deze zou met 2 weken in de bus liggen. We zijn nu ruim 5 weken, diverse telefoontjes en mailtjes later en ik heb nog steeds geen offerte. Als de telefoon überhaupt wordt opgenomen dan krijg je een mevrouw die zegt; oh wat vervelend allemaal. Ik ga ervoor zorgen dat u terug gebeld wordt. Tot op vandaag nog geen contact weten te krijgen met de firma Vink Vloeren. Wij gaan naar een ander.

De oplossing

niks meer. Ben er inmiddels wel klaar mee. Blijkbaar willen ze niets verdienen of verkeren ze in staat van faillissement.

1 reactie

  1. Auteur
    Vink Vloeren
    Datum
    Deze Fam. heeft de offerte wel gekregen en alleen gebruikt om geld van de verzekering te ontvangen. Helaas was dat vanaf het eerste bezoek duidelijk.

Ook een klacht indienen over Vink Vloeren?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen