Klacht Vink Vloeren: Niet Leveren van betaalde Parketvloer op basis van onconformiteit

hansdirkse

De klacht omtrent Vink Houten Vloeren is vierledig en gaat over periode van 4 maanden
(a) Het niet leveren van het gekozen parket . Vink Houten Vloeren kon geen parket leveren op basis van conformiteit in de kleur (verkeerde kleurcode) en afmetingen (plankdikte 5,2 mm i.p.v. in opdracht genoemde 6,2 mm). ( 3 Pogingen van Vink)
(b) Het regelmatig niet nakomen van afspraken aangaande de levering van parket en parketleggers op overeengekomen tijdstippen en veelvuldig nalaten in het geven van informatie omtrent de vertraging van levering van parketvloer
(d) Het veelvuldig (4x) niet nakomen van de belofte Uwerzijds om de aanbetaling van 3927,50 Euro terug te storten op de bankrekening van klant
Historie:
Parket besteld op 26 Oktober 2013 in Winkel Assendelft en op 12 December 2013 verzocht om leveringovereenkomst te ontbinden en aanbetaling terug te ontvangen.

Tot 4 x heeft Vink beloofd dat geld wordt teruggestort wat tot op heden niet is gebeurd. Ook geen verdere reactie gekregen van Vink op de door ons gestuurde klacht op 8 jan 2014.

Vink Vloeren is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

hansdirkse
    IK heb totaal geen feedback gekregen omtrent mijn klacht, behalve dat de tegenpartij in dezen zich in stilte hult. De klachtencommissie heeft de klacht verder afgedaan als afgesloten, dus voor mij heeft het aanbrengen van de klacht niets opgeleverd.
    Teleurstellend maar toch......

hansdirkse

Ook een klacht indienen over Vink Vloeren?