Klacht Vink Vloeren: Niet Leveren van betaalde Parketvloer op basis van onconformiteit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 50949
Gebruiker
hansdirkse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klacht omtrent Vink Houten Vloeren is vierledig en gaat over periode van 4 maanden
(a) Het niet leveren van het gekozen parket . Vink Houten Vloeren kon geen parket leveren op basis van conformiteit in de kleur (verkeerde kleurcode) en afmetingen (plankdikte 5,2 mm i.p.v. in opdracht genoemde 6,2 mm). ( 3 Pogingen van Vink)
(b) Het regelmatig niet nakomen van afspraken aangaande de levering van parket en parketleggers op overeengekomen tijdstippen en veelvuldig nalaten in het geven van informatie omtrent de vertraging van levering van parketvloer
(d) Het veelvuldig (4x) niet nakomen van de belofte Uwerzijds om de aanbetaling van 3927,50 Euro terug te storten op de bankrekening van klant
Historie:
Parket besteld op 26 Oktober 2013 in Winkel Assendelft en op 12 December 2013 verzocht om leveringovereenkomst te ontbinden en aanbetaling terug te ontvangen.

De oplossing

Tot 4 x heeft Vink beloofd dat geld wordt teruggestort wat tot op heden niet is gebeurd. Ook geen verdere reactie gekregen van Vink op de door ons gestuurde klacht op 8 jan 2014.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vink Vloeren is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    hansdirkse
    Datum
    IK heb totaal geen feedback gekregen omtrent mijn klacht, behalve dat de tegenpartij in dezen zich in stilte hult. De klachtencommissie heeft de klacht verder afgedaan als afgesloten, dus voor mij heeft het aanbrengen van de klacht niets opgeleverd.
    Teleurstellend maar toch......

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hansdirkse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vink Vloeren?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen