Klacht Vink Vloeren: Niet terug bellen...niet bestellen

Bos

2maanden geleden gebelt...als we laminaat nodig hadden of we dat kunnen bestellen,meneer kijken en zegd ja hoor. 3weken geleden vrijdags laminaat bestellen en word gezegd dat het niet zo makkelijk gaat...leverancier leverd niet meer in nederland ofzo. Maar belooft er achteraan te gaan.TOP zou je denken...dinsdags weer bellen om te vragen hoe of wat. Meneer zegt gemaild te hebben maar nog geen antwoord terug te hebben gehad. Gaat gelijk bellen hoe of wat. Belt na 10min netjes terug dat het kan en ondervloer hebben hun nog wel liggen zegd ie voor dat ene pak zonde zegd hij,duurd 5dagen. Zou alleen nog bellen voor transportie kosten..nooit gedaan.Week erop zelf maar langs gaan is het nog niet binnen blijkt het nog niet besteld te zijn grrrr belooft die week erop binnen te zijn. Vandaag ga ik bellen...krijg met veel moeite iemand aan de lijn mevrouw weet van niks..verbind me door...krijg haar weer..zijn bezig word snel terug gebelt. Einde dag zelf bellen niemand neemt op wtf

Of ik krijg het pak laminaat gratis inclusief met dat beetje ondervloer wat belooft is.
Vind dit echt heel onprofesioneel....dus ga het zeker niet meer betalen.

Vink Vloeren is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Nooit meer wat gehoord

Bos

Ook een klacht indienen over Vink Vloeren?