Klacht Vinted.nl: geen uitbetaling bij zoekgeraakte pakketten ondanks kopersbescherming.

claudia74

Er is een pakket zoek. Al maanden en Vinted geeft al weken als antwoord dat ze wachten op een bericht van de vervoerder. Bij elke aankoop betaald iedereen voor kopersbescherming. Het lijkt me dat dit hiervoor bedoeld is. Tevens is er een pakket afgeleverd door post.nl (verzonden als brievenbuspakket) naar de ontvanger zegt niets ontvangen te hebben. Ook deze betaling laat op zich wachten. De afhandeling en oplossing is ontzettend slecht.

Ik wil aanspraak maken op mijn kopersbescherming. Ik wacht al maanden op een betaling en het pakket is zoek. Hier zou een standaard tijd voor moeten zijn. Ik wil mijn geld en de koper ook. Ik wil dat het word opgelost en niet elke keer vooruit geschoven. Ben al maanden onderweg inmiddels

Wij vinden dat Vinted.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vinted.nl?