Klacht Vinted.nl: Klantenservice helpt niet.

Klachtnummer
# 625782
Gebruiker
Gebruiker1666210708
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een babystoel verkocht via Vinted. Deze is uiteindelijk door de bezorgdienst kwijtgeraakd. Nu heeft de koper wel het geld teruggekregen (terecht), maar ik heb nu geen stoel en geen geld.
Als ik Vinted benader voor een oplossing geven ze aan een maand te wachten tot de stoel weer terecht komt. De stoel is verzonden in augustus en we zijn nu al eind oktober. Bij verder contact, geeft Vinted geen gehoor meer. Met een passende oplossing komen ze dus niet. Erg vervelend.

Gewenste oplossing

Mijn geld geven voor de stoel die door hun dienst kwijtgeraakt is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vinted.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vinted.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen