Klacht Vinted.nl: Onterecht mijn account geblokkeerd

MakhloufiO

Mijn items zijn verwijderd die er al meer dan een jaar opstaan. Ik had ze geboost en een dag erna was het er afgehaald. Dit hebben ze al voor de tweede keer gedaan. Zonder het geld terug te storten. Ze zeggen dat ik de spullen doorverkoop, terwijl ik kleren heb staan zonder prijskaartje en het ging om schoenen die ik niet meer kon retourneren en tweede kans wil geven op Vinted. Niks staat er dubbel. Voor de duidelijkheid er zitten nieuwe tussen maar ook gedragen met of zonder kaartje. Ik ben ook niet gewaarschuwd voor iets wat helemaal niet nodig was. Ik heb vinted er op aangesproken maar krijg geen reactie er op terug. Wat heel veel tijd en energie heeft gekost. Ik heb nog steeds zoveel kleren in de kast liggen wat ik graag wil verkopen. Maar ik durf het niet meer erop te zetten want hierna wordt mijn account permanent geblokkeerd. Terwijl ik volgers heb opgebouwd.

Mijn item weer online weer terug zetten en de geboost artikelen terug betalen of terug zetten.

Wij vinden dat Vinted.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vinted.nl?