Klacht Vinted.nl: Opgelicht en belazerd door vinted zonder bewijs van fraude volgens hun

Mo

Hoi ik ben al jaren actief op vinted. Ik heb 230+ positieve reviews. Op een dag ben ik een bestelling aam het afhandelen en aan het uitbetalen. Vervolgens krijg ik een berichtje dat mijn account zomaar definitief is geblokkeerd zonder reden. Heb natuurlijk gevraagd waarom en ze geven aan omdat ik misbruik maak van hun terugbetalingsbeleid. Ook zijn mijn pakketjes waar ik heel veep geld voor heb betaaldniet meer zichtbaar. Ik kan ook niet zien waar ze aankomen en wanneer ze aankomen. Een hele rare en nare situatie. Er wordt nergens op gereageerd. Ook de eigenaar van vinted gecontacteerd. thomas Platinga maar nergens gehoord. Ook om bewijs gevraagd alleen ze reageren niet meer

Per direct mijn account terug en vinted mag de kosten voor mijn verloren pakketjes opnemen

Wij vinden dat Vinted.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vinted.nl?