Klacht Vinted.nl: Opgelicht

Klachtnummer
# 627582
Gebruiker
Grenesje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Slecht bedrijf verkocht een horloge tommy hilfiger origineel en alleen vervangend bandje. Nu geeft de verkoper aan hij niet echt is en zie ik dat de koop geanuleerd is en vinted geeft ook aan het volgens hun nep is. Op basis van fotos geven ze dat aan snap niet dat ze dat zo doen en het product gaan bekijken. Want via foto is toch niet re zien of hij nep is of niet. Nou ik doe geen zaken meer hiermee. Ondanks het een goed platform is maar de wijze je als verkoper in de steek wordt gelaten snap ik niet. Vinted blijft via mail aangeven het nep is mn account gwsloten kan worden enz. Maar helpen doen ze niet en geven aan ik met de koper eruit moet zien te komen die geeft aan niet op te sturen. En 2 dagen erna zie ik dat hij hem gewoon te koop heeft voor meer.
Snap het niet geld en product kwijt. Rare werkwijze. Ik zou zeggen vinted doe er wat aan en check producten bij jullie kantoor en niet op basis van fotos van de koper.

Gewenste oplossing

Geld of artikel retour niet zoals nu beide kwijt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vinted.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vinted.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen