Klacht Vinted.nl: Oplichting van de bovenste plank

KlaarMee

Ik heb enige tijd gebruik gemaakt van de website VINTED. (ver)koop van kleding etc. Ik vond het al vreemd dat op alle review sites deze club er erg slecht vanaf bracht.
Ik had enkele dingen gekocht en ging redelijk goed. je betaald per item voor z.g. "kopers bescherming". ja ja... dat kun je wel vergeten, kwam ik op een akelige manier achter.

Een broek gekocht uit Frankrijk en na weken het pakket niet bezorgd, kwijt geraakt bij dpd/chronopost. dat kan.
Dus de procedure gestart om mijn geld en verzendkosten terug te krijgen want er is toch BETAALDE bescherming…. Toch ???

Mooi niet…….allerlei leugens en smoezen waarbij terugbetaling steeds verder vooruit is geschoven en na wéken nog geen cent retour gezien.
Na veel aandringen om betaling/info krijg ik het bericht om mijn volledige bankgegevens van de maand november te overleggen omdat ze denken dat ik lieg. Ze zeggen het "ineens” wel te hebben overgemaakt.
Ik moet dus mijn hele betalingsverkeer overleggen aan dat vinted. ??????

Ik heb gevraagd of ze zelf niet aan kunnen tonen dat het is overgemaakt, maar het antwoord hierop blijft uit. Geld weg en geen broek ontvangen.

Op alle review sites kom ik gelijke verhalen tegen van mensen die zijn opgelicht en naar hun geld kunnen fluiten.
Zelfs het account wordt ineens geschorst en kun je dus helemaal geen contact meer krijgen en je geld dus echt weg.

Verrassing, ook mijn account is "ineens" geschorst en nog steeds geen cent terug van deze oplichters.

Kunnen jullie die dieven eens aan de tand voelen ?? Kijk bijvoorbeeld maar op trustpilot.
Daar staat het vol met mensen die zijn opgelicht. Bij mij slechts om een klein bedrag maar velen zitten voor 100den euro's in het schip.
En vinted ????
Steelt vrolijk verder met zijn kopers bescherming, onbereikbaar blijven en als het te "moeilijk” gaat worden dan schoppen ze je eruit. Hoezo oplichting !!

Nogmaals, ik hoop dat jullie hier eens een onderzoek naar willen doen want het lijkt per dag erger te worden.

stoppen met het oplichten en liegen tegen gebruikers. eigenlijk zou een groot onderzoek naar de vele klachten moeten plaatsvinden want het stelen gaat dagelijks verder

Wij vinden dat Vinted.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vinted.nl?