Klacht Vinted.nl: Ze houden mij geld vast, betalen niet terug.

Sapper203

Ik heb inmiddels twee klachten bij Vinted lopen voor 'n aanzienlijk bedrag (€140 in totaal) waar ze gewoon het geld achterhouden. Één van deze gaat over 'n "mislukte betaling" waar ze het geld afschrijven en 't niet terug gestort wordt, een andere waar het pakket niet is aangekomen en ik dus mijn artikel niet heb en vinted mijn geld vasthoudt terwijl ik ook nog eens betaald heb om me hier voor te verzekeren. Pure oplichterij dus. Ik krijg steeds het antwoord van verschillende medewerkers? dat ze met 'n onderzoek bezig zijn naar de bezorging door Mondial Relay. Ik heb zelf contact met Mondial Relay geprobeerd te zoeken, maar hun klantenservice stelt niet voor en ik krijg dan ook geen antwoord. Dus het lijkt me sterk dat vinted wel respons gaat krijgen, en dan kan het dus een eeuwigheid duren en ondertussen houden zij gewoon MIJN geld vast! Ik zie hier heel veel klachten over rond gaan en vraag me af of er geen mogelijkheid is om hier 'n gezamenlijke zaak van te maken. In totaal lijkt het me dat het over het ontvreemden van een hoop geld gaat waar Vinted zich schuldig aan maakt.

Ik zou het op z'n minst normaal vinden als ik geholpen wordt door één mederwerker. Zodat je één aanspreekpunt hebt en niet afgewimpelt wordt door willekeurige helpdesk medewerkers. En ik eis dat ze mijn zuurverdiende geld terug storten.

Wij vinden dat Vinted.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vinted.nl?