Klacht Vinted: Geblokkeerd zonder zinnige reden

lola2013

Na het overlijden van mijn vriendin ben ik haar kleding, schoenen gaan verkopen voor haar partner, die er natuurlijk niet direct op zat te wachten dit zelf te gaan doen. Het gaat hier om een hele mooie collectie van dure merken, dus prachtige spullen. Vinted! merkt dit aan als zijnde commerciële handel. uuuh duh!
Er is iemand overleden, dit moet je toch mogen verkopen? Dit was de belofte die ik heb gedaan en die belofte wil ik graag nakomen. Haar vriend heeft op zijn beurt een profiel aangemaakt en ik hielp hem hier natuurlijk bij. Vandaag wederom de account geblokkeerd, maar dan de zijne, vanwege meerdere profielen? Hoe dan? Hoe kan Vinted! zien dat dit gelinkt is aan mij? Omdat ik op MIJN computer inlog op zijn account?
Na het geblokkeerd raken zegt mijn zoon: ik kijk wel even hoe en wat de voorwaarden zijn.... Hij logt op ZIJN account in op MIJN computer en wat denk je??? Na 2 minuten is ook zijn account geblokkeerd!! Wat heeft mijn zoon hier nou mee te maken!🤬😡😠
Wanneer je vraagt om hulp is de enige toets die je nog in kunt toetsen nog dat je tevreden bent met hun antwoord. Er komt echt geen enkel normaal antwoord uit de klantenservice koker! Alleen standaard antwoorden die nergens op slaan!
Om nog maar eens bij het begin te beginnen, ik moet toch gewoon de mooie spullen van mijn vriendin op Vinted kunnen verkopen? Het gaat niet om spullen in een hele range van maten o.i.d. Het is veel! Dat wel, maar daar kan ik verder niks aan doen. Ze was nou eenmaal een groot liefhebber en verzamelaar van mooie kleding en schoenen. 🖤
Vinted! Ik zou eens goed mijn klantenservice en klachtenafhandeling onder de loep nemen!

Ik wil dat Vinted mijn account weer deblokkeerd.

Wij vinden dat Vinted hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vinted?