Opgelost door Vinted: Pakket Vinted verdwenen - klantenservice wil niet helpen

angry Opgelost
GY

Via Vinted heb ik een jas verkocht. Via een volautomatisch proces van Vinted kreeg ik een verzendsticker en het verzoek om dit via Mondial te versturen. Ik heb het pakket ingeleverd bij een Mondial verzendpunt. Ik kreeg een mail als bewijs dat ik het pakket had ingeleverd, Met een track en trace link. Daarna gebeurde er niks, Mondial en Vinted zijn beide niet bereikbaar voor deze klacht. Via het inleverpunt heb ik een telefoonnummer van Mondial gekregen, Gebeld en ik kreeg een mail dat ze eea in onderzoek zouden nemen. Daarna heb ik niks meer gehoord, Ik krijg van Vinted als van Mondial geen enkele reactie meer. Vinted heeft het bericht met de klacht ‘ dichtgezet’ zodat ik er niet meer over kan communiceren. Het pakket is nu al sinds 4 november spoorloos. Vinted klantenservice doet er niks aan. Ik krijg alleen geautomatiseerde berichten terug.
Als je pakket niet voor 3 nov bezorgd is neem dan weer contact op.
Neem contact op als het pakket niet binnen 28 dagen is bezorgd
Jij hebt zelf voor deze manier van verzenden gekozen, Wij hebben geen contactgegevens van Mondial en kunnen je niet helpen.
Als je pakket niet binnen 19 dagen bezorgd is, neem dan contact op.
Als je pakket niet voor 4 dec bezorgd is neem dan contact op
Etc etc etc etc.

Resultaat: mijn pakket is verdwenen en niemand neemt hiervoor de verantwoordelijkheid op, wie betaald mijn schade?
Vooral Vinted doet helemaal niks. Die leggen het probleem bij mij neer.

Ik vind dat Vinted mij schadeloos moet stellen omdat ik het via Mondial moest versturen . Vinted heeft afspraken met dit bedrijf (verplichte winkelnering voor de klant). As het fout gaat dan krijg je van Vinted radiostilte. De klantenservice van Vinted doet helemaal niks.
Zij vinden dit een probleem van en voor de klant en niet van Vinted. Voor de duidelijkheid, ik ben de verkoper.

Wij vinden dat Vinted hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

GY

Ook een klacht indienen over Vinted?