Klacht Vinted: Vinted is voor noppes shoppes

robdo

Mijn Klacht
Als eenieder in Nederland weet wat Vinted eigenlijk is.
Lees eens alle artikelen over VINTED op deze site VOORDAT je iets verkoopt of te koop aanbied.

Gewenste Oplossing
Als Vinted compleet van de buis gaat, het word gewoon gebruikt door oplichters, zie alle info op het medium Klacht.nl

Extra informatie
Zie mijn volledige klacht over Vinted eens en ook alle andere klachten op het medium Klacht.nl Dan weet u genoeg.

Mijn Klacht
Als eenieder in Nederland weet wat Vinted eigenlijk is.
Lees eens alle artikelen over VINTED op deze site en op Klacht.nl VOORDAT je iets verkoopt of te koop aanbied.

Gewenste Oplossing
Als Vinted compleet van de buis gaat, het word gewoon gebruikt door oplichters, zie alle info op dit het Internet

Extra informatie
Zie mijn volledige klacht over Vinted eens en ook alle andere klachten op het Internet. Dan weet u genoeg.

Wij vinden dat Vinted hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vinted?