Klacht Violet Hamden: Product deugt niet, slechte klachten afhandeling

Wally

Ik heb 2 identieke armbandjes gekocht bij Violet Hamden, een voor mijn moeder, een voor mijzelf. Ze zijn normaal gedragen en na 2 weken ging die van mij kapot, precies op het punt waar 2 bandjes aan elkaar gesoldeerd zijn. Hierover heb ik contact gehad met de klantenservice van Violet, helaas konden zij mij niet verder helpen, dit valt niet onder de garantie, geen fabrieksfout volgens hen.
2 weken later breek het armbandje van mijn moeder op exact dezelfde wijze ook af, geen toeval meer dacht ik en ben weer terug gegaan naar de klantenservice. Helaas weer zonder resultaat, ik heb ook totaal niet het idee gehad dat ze naar me wilde luisteren of mee wilde denken aan een oplossing. Ze lieten me aan de telefoon niet eens uitspraken. Schandalig naar mijn mening, ten eerste verkopen ze een product dat niet deugt en vervolgens wordt ik totaal niet geholpen. Ik wordt zelfs beschuldigd van onbehoorlijk gebruik.

Ik verwacht dat Violet mee denk aan een oplossing, reparatie, nieuw product of geld terug.

Wij vinden dat Violet Hamden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Violet Hamden?