Klacht Violet Hamden: product voldoet niet aan normale gebruikskwaliteit

M. Ackers

ik heb een armbandje gekocht bij dit bedrijf: ontvangen en toen heb ik het 1 dag gedragen en de 2e dag ging het kapot: schakeltje stuk. gewoon normaal gedragen niet blijven hangen of niets. nu heb ik 8 weken daarvoor hetzelfde armbandje gekregen en dat is dus afgevallen en kwijtgeraakt. ik heb een zelfde exemplaar gekocht. meteen kapot: ik geloof niet meer in de kwaliteit van dit product. kost wel 30€ (afgeprijsd van 49€ oid) bedrijf weigert reparatie of teruggave van eigen geld. legt schuld bij mij.

ik verwacht van en bedrijf dat als het een product levert dat na 1 dag kapot gaat dat het dan vervangt of repareert . geen blik op een foto werpen en oordelen oh dat is een schakel die kapot is dat is uw schuld. nee een armband mag gewoonweg niet kapot gaan bij normaal dragen en dat heb ik gedaan. dat is volgens mij een hele normale gang van zaken een eigenlijk moet het niet eens uitmaken hoe de schuldvraag ligt je behandelt een klant als koning en niet zo bot en ongelooflijk klantonvriendelijk. dus geld terug.
geen reactie van dit bedrijf; staat schijnbaar boven zijn klanten en is niet bereid tot enige concessie. slechte reclame.

Wij vinden dat Violet Hamden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Violet Hamden?