Klacht Vip Company: Onvriendelijk behandeld en geen waar voor mijn bieding

A .

Voor een paar jaar terug mocht ik een door een vriendin gewonnen permanente make-up laten zetten, niet wetende dat dat maar eenmalig mocht, dus deed ik nu zelf mee aan de veiling en ik won, meteen mijn dochter meegevraagd , dit omdat je een 2e persoon mee mag nemen voor dezelde prijs waarmee je gewonnen hebt.
Daar aangekomen werd me dus gevraagd of ik al eerder geweest was, ik zei dus, ja die veiling heb ik gekregen en nu heb ik zelf gewonnen, meteen werd ik scherp toegesproken en werd mij een papier onder de neus geduwd, met de voorwaarden, had ik dit geweten dan had ik niet eens gereageerd op vakantieveilingen.
Maar omdat ik mijn dochter bij me had, heeft zij de permanente make-up laten zetten, deze moest betaald worden, vinden jullie dit eerlijk, want ik heb een bod en administratiekosten betaald voor niets, goed mijn dochter heeft dan wel geluk, maar ik zelf heb nu niets waarvoor ik wel betaald heb.

Mijn geboden bedrag + administratiekosten terug

Vip Company
    Beste Mevr A Kroesen
    We vinden het vervelend dat we u niet hebben kunnen helpen op een waardebon maar we geven overal duidelijk aan dat er per zone maar 1 keer gebruik gemaakt mag worden van een bon zie; bij de veiling op vakantie veilingen, op de waardebon, op onze website en op het intake formulier wat u bij de eerste behandeling heeft getekend voor we starten met de behandeling. Wij vinden dus dat we dit duidelijk kenbaar maken maar het is vervelend dat u het waarschijnlijk niet heeft gelezen. We hebben nog aangeboden om de kosten die zijn gemaakt bij vakantieveilingen in mindering te brengen op de kosten van de nabehandeling maar u wou hier helaas geen gebruik van maken.

Wat betreft uw oplossing verwijzen we door naar vakantieveilingen zelf ,immers heeft u aan hun betaald en niet aan ons.

MVG Team Vip Company