Klacht Vip Company: Verminking door hun grove schuld en voeren hun werk totaal niet naar behoren uit

Lies

Wenkbrauw te ver doorgezet door hun eigen grove schuld. Nemen dan zelfs geen enkele verantwoording en doen zelfs net alsof het niet zo is. Ik gaf al een paar keer aan het te zien maar werd alsnog gedaan alsof het niet zo was en ik het verkeerd zag
. Helaas was ik op dat moment alleen waardoor ik geen bevestiging kon vragen en VIP mij in de waan liet en ik er nog zelfs voor had betaald ook nog.
Geld is blijkelijk belangrijker dan eerlijkheid naar de klant toe..
Ben daarna ook nog eens verminkt d.m.v. plasmabehandeling, met litteken als gevolg.
Zelfs dan nemen ze totaal geen verantwoording en laten de klant barsten en rondlopen met een verminkt gezicht en dat dankzij hun eigen toedoen ook nog eens.
Ik wilde duidelijke afspraken voordat ik naar de afspraak zou komen aangezien er mij ondertussen al genoeg leed is aangedaan door hun en dan krijg je als antwoord we trekken onze handen ervan af.
Geen enkele excuses niets en dan ook nog eens denken het zo af te kunnen handelen alsof het niets voorsteld.
Ben zwaar diep teleurgesteld in hun en ontzettend boos en vind het echt te absurd voor woorden hoe hun omgaan met klanten. Zo'n bedrijf kan beter sluiten want hun verminken alleen maar mensen en dat gun je niemand.

Wil.dat ze eens verantwoording nemen voor hun fouten i.p.v. de schuld op de ander willen.afschuiven ook nog. Leer eens van de opbouwende kritiek die mensen geven, en.leer daarvan. Dan ben en word je een goed bedrijf. Alleen dan behoud je een goede naam. Hun.verdienen het niet om te werken en mensen te verminken.
Ik wil dat ze hun fouten toegeven en opdraaien voor alle kosten die ik heb gemaakt en gaan maken om het litteken hopelijk nog weg te kunnen krijgen......

Bijlagen

Lies
    Totaal 0,0 verantwoording nemen wederom..
    Echt een flut bedrijf, of wat het ook moet voorstellen.. ik raad echt iedereen aan om daar heel ver uit te buurt te blijven!!!!!
    Je wordt dood ongelukkig als hun je gezicht zo verpesten en ik ben zeker niet de enigste waarbij hun zulke fouten maken en waar hun zo slecht en onaardig mee omgaan.
    Vieze spelletjes spelen hun en zijn geen eens klantwaardig. Geen enkele euro verdienen hun te krijgen met die wan prestaties van ze.
    Hun bedrijf hoort te sluiten zo slecht

Lies
Met hun valt niets te beginnen. Heb hun genoeg kansen gegeven en daar doen ze totaaal niets mee. Dus er is maar 1 oplossing. Tot binnekort!

Ook een klacht indienen over ?