Klacht Vipfashionshop.nl: NEP Artikelen van Vipfashionshop.nl

# 191409
Lotus

Op 12-10-16 Heeft mijn zoon van zijn eerste salaris een Kenzo shirt 70 euro en een Parajumperjas v 200 v 150 euro besteld.. Bij levering bleek dat de kleur en mt van shirt niet klopte als zowel de mt van de jas niet juist waren.. Maar goed zoonlief wilde t toch graag houden en de maat zat ondanks niet de juiste toch goed.. Bij nader onderzoek is nu gebleken dat de kleding beide NEP zijn.. U begrijpt dat ik pist off ben je betaald de volle mep voor Kenzo shirt en omdat de jas daar in de aanbieding was op een goed uitziende site en vervolgens word je erin gelegt.. Dit verwacht je op marktplaats maar blijk maar weer dat je eerst alles moet uitpluizen op google vor je bestelt.. Want wat blijkt dat er mmerdere mensen zijn die t zelfde ontdekt hebben.. Heb nu een mail gestuurt 23-10-16 en we zulken zien wat daar voor antwoord op komt.. Dat ik nu een verdrietige en boze zoon thuis heb is een ding wat zeker is.. Dus mensen kijk uit voor u iets besteld bij VIPFASHIONSHOP.NL i

Mijn zoon zijn centjes netjes terug en geen gezeur met tegoed bon want daar schiet hij niks mee op NEP vervangen voor wederom NEP.. Een echt net bedrijf geeft gewoon de centjes terug..

Wij vinden dat Vipfashionshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vipfashionshop.nl?