Opgelost door Virali.nl: Artikel nooit geleverd

sad Opgelost
#zwarte hond

Begin april haartrimmer besteld 1+1 gratis voor 39,95. Ik heb het apparaatje echter nooit ontvangen. Ik vrees dat ik ben opgelicht. Er wordt ook niet gereageerd op mijn mail.

Graag geld terug storten

#zwarte hond
Het bedrijf heeft uiteindelijk ook gereageerd op mijn rechtstreekse mail. Vooral dat ze het erg vonden om als oplichters te boek te staan. Ik heb ze geadviseerd een betere communicatie met hun klanten te houden, want als je nooit iets hoort ga je zeker denken dat je wordt opgelicht na zo'n lange tijd wachten. Uiteindelijk is mijn pakketje toch vrij snel na deze mail gekomen. Toeval??? De kappers waren weer open dus tondeuse nu compleet overbodig. Ik laat me nooit meer triggeren voor zulke impulsaankopen in ieder geval. Geld weg voor iets wat nu toch niet gebruikt gaat worden. Zulk soort bedrijven spelen handig in op de wanhoop van mensen in deze periode maar kunnen het helemaal niet waarmaken hun producten tijdig te leveren.

Ook een klacht indienen over Virali.nl?