Klacht Virali.nl: besteld, betaald en niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 437891
Gebruiker
Tom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

all in 1 trimmer besteld en betaals op13-4-2020. Daarna een paar mails ontvangen dat de bestelling onderweg was ( maar zonder track en trace, zoals vermeld was) Tot op vandaag 22-4-2020 niets ontvangen en men reageert niet op de mails !!!!!!
Kennelijk OPLICHTERS.

De oplossing

geld retour of snelle levering van het product

1 reactie

  1. Auteur
    Virali.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,

    Zoals je op de site en bevestigingsmail hebt kunnen lezen is de levertijd 2-4weken. Helaas zijn wij ook slachtoffer geworden van het corona virus waardoor er een hoop bestellingen vertraagt zijn. We hebben zelfs 13000 euro bij moeten betalen omdat de prijzen bij de fabriek verhoogt zijn. Voor ons is het ook een vervelende situatie. de bestelling zijn momenteel onderweg helaas dus met wat vertraging (dit hebben we helaas niet in de hand). Virali staat momenteel overal op internet als oplichting wat dus niet waar is. We willen je vragen nog even af te wachten. voor vragen graag info@virali.nl mailen onze klantenservice afdeling werkt 7dagen per week.

    Mvg Virali.nl

    https://virali.nl/pages/volg-je-bestelling
    https://virali.nl/pages/bestelling-en-levering

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alleen bericht dat het aan post.nl ligt en dat ze daar een enorme achterstand hebben en dat je maar moet afwachten, ik wacht al ruim 1 maand, dus 40 euro foetsie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Virali.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen