Klacht Virali.nl: besteld, betaald en niet geleverd

Tom

all in 1 trimmer besteld en betaals op13-4-2020. Daarna een paar mails ontvangen dat de bestelling onderweg was ( maar zonder track en trace, zoals vermeld was) Tot op vandaag 22-4-2020 niets ontvangen en men reageert niet op de mails !!!!!!
Kennelijk OPLICHTERS.

geld retour of snelle levering van het product

Virali.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Zoals je op de site en bevestigingsmail hebt kunnen lezen is de levertijd 2-4weken. Helaas zijn wij ook slachtoffer geworden van het corona virus waardoor er een hoop bestellingen vertraagt zijn. We hebben zelfs 13000 euro bij moeten betalen omdat de prijzen bij de fabriek verhoogt zijn. Voor ons is het ook een vervelende situatie. de bestelling zijn momenteel onderweg helaas dus met wat vertraging (dit hebben we helaas niet in de hand). Virali staat momenteel overal op internet als oplichting wat dus niet waar is. We willen je vragen nog even af te wachten. voor vragen graag info@virali.nl mailen onze klantenservice afdeling werkt 7dagen per week.

Mvg Virali.nl

Tom
Alleen bericht dat het aan post.nl ligt en dat ze daar een enorme achterstand hebben en dat je maar moet afwachten, ik wacht al ruim 1 maand, dus 40 euro foetsie

Ook een klacht indienen over Virali.nl?