Klacht Virali.nl: Dossier Viral.nl is hiermee voor ons gesloten.

Klachtnummer
# 445176
Gebruiker
H.G.M. Holl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 5 april een haartrimmer (1+1 gratis) besteld bij Virali.nl en € 39,95 betaald. Omstreeks 18 april ontving ik een mail met de mededeling dat mijn bestelling "geaccepteerd" was. Hierna volgde diverse mails over en weer wat duidelijk maakte dat hier meer aan de hand was. Mijn man heeft op donderdag 14 mei een brief gestuurd naar de Keltenstraat 10 in Heumen. De inhoud van de brief was voor Viralinl aanleiding vrijdagmorgen direct het hele bedrag van € 39,95 op mijn bankrekening terug te storten. Diezelfde vrijdagmorgen ontving ik een mail waarin aangegeven werd dat het bedrag terug gestort was maar dat het niet uitgesloten was dat de haartrimmer alsnog geleverd zou worden. Als dit het geval is sturen wij het pakketje direct naar Heumen zodat ze een andere klant blij kunnen maken.

De oplossing

niets meer. Laten ze er maar voor zorgen dat iedereen haar/zijn bestelde producten ontvangt.

1 reactie

  1. Auteur
    Virali.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,



    Bedankt voor je mail!



    Zoals je op de site en bevestigingsmail hebt kunnen lezen is de levertijd 2-4 weken. Helaas zijn wij ook slachtoffer geworden van het corona virus waardoor er een hoop bestellingen vertraagt zijn. Voor ons is het ook een vervelende situatie. De bestelling zijn momenteel onderweg, helaas dus met wat vertraging (dit hebben we helaas niet in de hand).



    Virali staat momenteel overal op internet als oplichting wat dus niet waar is. We willen je vragen nog even 10 dagen af te wachten. Hou ons alsjeblieft op de hoogte als het nog steeds niet is aangekomen, dan starten wij een onderzoek bij PostNL.



    Voor meer informatie over je bestelling kan je gebruik maken van de onderstaande links:



    https://virali.nl/pages/volg-je-bestelling

    https://virali.nl/pages/bestelling-en-levering



    Voor vragen graag info@virali.nl mailen onze klantenservice afdeling werkt 7 dagen per week.

Ook een klacht indienen over Virali.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen