Klacht Virali.nl: Geen leverantie van het bestelde

H.L.M. Lips

Op 22 april heb ik geld overgemaakt voor een trimmer. Ik heb een bevestiging ontvangen per sms met een boodschap dat zodra de zending klaar staat, ik dan weer een sms zal ontvangen. Tot op heden zwijgt men, terwijl in de reclame men aangeeft dat ze nog op voorraad liggen en dat ze binnen een dag kunnen worden ontvangen.
Ik wil graag alsnog de trimmer ontvangen, of mijn geld terugkrijgen.

alsnog sturen of geld terugstorten.

(achter onderstaande bestelling nog invoeren voor track en trace: key=5d55de9851150c76587e8b5615841f7c )

H.L.M. Lips
    Ik heb Virali afgelopen zondag een mail gestuurd met een bankafschrijving. Ze hebben nog niet-abonnees zich laten horen.
    Virali.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Zoals je op de site en bevestigingsmail hebt kunnen lezen is de levertijd 2-4weken. Helaas zijn wij ook slachtoffer geworden van het corona virus waardoor er een hoop bestellingen vertraagt zijn. We hebben zelfs 13000 euro bij moeten betalen omdat de prijzen bij de fabriek verhoogt zijn. Voor ons is het ook een vervelende situatie. de bestelling zijn momenteel onderweg helaas dus met wat vertraging (dit hebben we helaas niet in de hand). Virali staat momenteel overal op internet als oplichting wat dus niet waar is. We willen je vragen nog even af te wachten. voor vragen graag info@virali.nl mailen onze klantenservice afdeling werkt 7dagen per week.

Mvg Virali.nl

wat bedoel je precies met bankafschrijving?

Ook een klacht indienen over Virali.nl?