Klacht Virali.nl: Mooie beloftes, NIKS kunnen waarmaken.

Rolevink

De All in one trimmer proberen bestellen.... Grote beloftes, niets nakomen. Zelfs niet "fatsoenlijk" reageren op e mails. Na 5 weken wachten, diverse mailtjes naar virali.nl, een T&T code ontvangen die helemaal niet bekend is/herkend wordt, smoesjes dat ze er zelf bij inschieten, 2 x een kortingscoupon beloofd krijgen voor een volgende bestelling (alsof ik daar nog in zou geloven), uiteindelijk aangegeven de bestelling te cancellen en tot 2 x toe aangegeven mijn geld terug te willen ontvangen...niks, nakkes, nada. Absoluut onbetrouwbaar "bedrijf" .

Zoals 2 x in een e-mail naar het bedrijf aangegeven: geld terug. Ik heb ze op de hoogte gebracht dat ik afzie van een overeenkomst en de bestelling gecanceld.

Rolevink
    Blijkbaar helpt ook Klachtenkompas niet. Het blijft angstvallig stil bij Virali.nl......
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je mail!

Zoals je op de site en bevestigingsmail hebt kunnen lezen is de levertijd 2-4 weken. Helaas zijn wij ook slachtoffer geworden van het corona virus waardoor er een hoop bestellingen vertraagt zijn. Voor ons is het ook een vervelende situatie. De bestelling zijn momenteel onderweg, helaas dus met wat vertraging (dit hebben we helaas niet in de hand).

Virali staat momenteel overal op internet als oplichting wat dus niet waar is. We willen je vragen nog even 10 dagen af te wachten. Hou ons alsjeblieft op de hoogte als het nog steeds niet is aangekomen, dan starten wij een onderzoek bij PostNL.

Voor meer informatie over je bestelling kan je gebruik maken van de onderstaande links:

Voor vragen graag info@virali.nl mailen onze klantenservice afdeling werkt 7 dagen per week.
    Rolevink
    Weer een week verder en NOG STEEDS NIETS beters gehoord dan " nog 2 tot 4 weken geduld". (Ik wacht overigens al vanaf 7 april !!!) Geen oplichters? Waarom betalen ze dan niet het geld terug aan al die mensen die al weken/maanden op hun bestelling wachten? Dat ze er voor €13.000,-- bij ingeschoten zijn is HUN bedrijfsrisico, daar hoeven goedgelovige klanten niet onder te lijden. Op 6 mei heb ik al aangegeven van de bestelling af te zien in het kader van het recht op herroeping bij kopen op afstand, maar " een bestelling kan niet worden afgezegd". Waarom heeft Virali geen vertrouwen in zijn klanten? Was het slappe excuus: " Als wij het geld terugstorten en het product komt toch (ik heb daar trouwens geen enkele hoop meer op) dan hebben jullie het geld en het product..... Wat een wantrouwen in klanten die door jullie worden afgez....
    Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten!
    Rolevink
    Ja hoor, weer 2 weken gewacht, en WEER NIETS ontvangen, zelfs geen reactie op mijn mail.
    Virali.nl onttrekt zich aan de leveringsverplichting en het nakomen van het recht op herroeping bij koop op afstand. Ze doen nergens een cent op uit, steken het geld in hun zak en je hoort er nooit iets van terug. Geen oplichting??
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je mail!

Rolevink
    Niks beters te vertellen? In elk geval al 9 weken !!! niets nieuws en nog steeds dezelfde rotsmoes. Jullie hebben de bestelling aangenomen, jullie zijn verantwoordelijk voor de levering. NIETS wat jullie ontslaat van die verantwoordelijkheid.
    En dat jullie als oplichters op internet staan... verbaast mij niets : alleen maar klachten van mensen die te goeder trouw bij jullie hebben besteld en niemand die ooit zijn product heeft ontvangen. Stop eens met smoesjes en onzin te verkopen en geef de mensen hun zuurverdiende geld terug, oplichter.
    Rolevink
    Nou Virali, waar blijft het product? Waar blijft het geld? Waar blijft überhaupt een reactie???
    Rolevink
    Stilzwijgen is toegeven: oplichterij. 7 april > 24 juni: NIETS geleverd!!
    En nu zelfs niet meer reageren.
    KZ
    Virali.nl
    De bestelling is helaas nog onderweg en heeft vertraging opgelopen i.v.m logistieke problemen
    Wij beloven het te leveren en anders krijgt u gewoon uw geld terug!
    Rolevink
    " Wij beloven het te leveren en anders krijgt u gewoon uw geld terug!" zegt Virali....
    Dat geld vraag ik al sinds 24 april terug, nadat ik op 7 april een bestelling had geplaatst. Ben de tel kwijt met hoeveel " excuus, nog even wachten" reacties er zijn geweest. Geld terug? " Nee, want dan heeft u straks geld en goederen" . Een zeer wantrouwige reactie tegenover betalende klanten die stuk voor stuk nog steeds (al 12 weken !!!!) op hun product wachten. En ondertussen nog steeds geen geld gezien.

Ook een klacht indienen over Virali.nl?