Opgelost door Virali.nl: Niet leveren

content Opgelost
Jo59

Net als vele anderen mijn bestelling: haartrimmer1 1+1 gratis twv€39.95 nog steeds niet ontvanen.
Heb 19 april al besteld en betaald.
Wel code sorry 20% gehad maar wil niks meer bestellen,vertrouw niet meer.
De oplossing..heeeel snel leveren of mn geld terug graag..vast bedankt.

Als nog snel leveren of geld terug.
Svp reactie van bedrijf.

Virali.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Zoals je op de site en bevestigingsmail hebt kunnen lezen is de levertijd 2-4weken. Helaas zijn wij ook slachtoffer geworden van het corona virus waardoor er een hoop bestellingen vertraagt zijn. We hebben zelfs 13000 euro bij moeten betalen omdat de prijzen bij de fabriek verhoogt zijn. Voor ons is het ook een vervelende situatie. de bestelling zijn momenteel onderweg helaas dus met wat vertraging (dit hebben we helaas niet in de hand). Virali staat momenteel overal op internet als oplichting wat dus niet waar is. We willen je vragen nog even af te wachten. voor vragen graag info@virali.nl mailen onze klantenservice afdeling werkt 7dagen per week.

Mvg Virali.nl

Jo59
Door corona e.d langere levertijd. Kreeg heel snel een nette mail. Wacht dus nog even netjes af ( heb begrip voor situatie) vervolg reactie van mijn kant komt vast nog. Ga er vanuit dat alles goed gaat komen. Viralin.nl netjes... Vriendelijke groeten. Nu inmiddels idd pakketje ontvangen!!!

Ook een klacht indienen over Virali.nl?