Klacht Virali.nl: Trimmer niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 443471
Gebruiker
Trimmer7
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook ik heb verscheidene weken geleden een trimmer besteld, betaald en niet gekregen. Graag had ik mijn geld terug als ik binnen 2 weken dit apparaat niet heb ontvangen. Gebeurd dit niet, dan ben ik genoodzaakt hiermee verder te gaan. Inmiddels tekent, anjadelahaye@hotmail.com

De oplossing

Ervoor zorgen dat ik de trimmer ga krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Virali.nl
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,



    Bedankt voor je mail!



    Zoals je op de site en bevestigingsmail hebt kunnen lezen is de levertijd 2-4 weken. Helaas zijn wij ook slachtoffer geworden van het corona virus waardoor er een hoop bestellingen vertraagt zijn. Voor ons is het ook een vervelende situatie. De bestelling zijn momenteel onderweg, helaas dus met wat vertraging (dit hebben we helaas niet in de hand).



    Virali staat momenteel overal op internet als oplichting wat dus niet waar is. We willen je vragen nog even 10 dagen af te wachten. Hou ons alsjeblieft op de hoogte als het nog steeds niet is aangekomen, dan starten wij een onderzoek bij PostNL.



    Voor meer informatie over je bestelling kan je gebruik maken van de onderstaande links:



    https://virali.nl/pages/volg-je-bestelling

    https://virali.nl/pages/bestelling-en-levering



    Voor vragen graag info@virali.nl mailen onze klantenservice afdeling werkt 7 dagen per week.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Trimmer7
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Virali.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen