Klacht Virali.nl: Trimmer niet ontvangen.

Trimmer7

Ook ik heb verscheidene weken geleden een trimmer besteld, betaald en niet gekregen. Graag had ik mijn geld terug als ik binnen 2 weken dit apparaat niet heb ontvangen. Gebeurd dit niet, dan ben ik genoodzaakt hiermee verder te gaan. Inmiddels tekent, anjadelahaye@hotmail.com

Ervoor zorgen dat ik de trimmer ga krijgen

Virali.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je mail!

Zoals je op de site en bevestigingsmail hebt kunnen lezen is de levertijd 2-4 weken. Helaas zijn wij ook slachtoffer geworden van het corona virus waardoor er een hoop bestellingen vertraagt zijn. Voor ons is het ook een vervelende situatie. De bestelling zijn momenteel onderweg, helaas dus met wat vertraging (dit hebben we helaas niet in de hand).

Virali staat momenteel overal op internet als oplichting wat dus niet waar is. We willen je vragen nog even 10 dagen af te wachten. Hou ons alsjeblieft op de hoogte als het nog steeds niet is aangekomen, dan starten wij een onderzoek bij PostNL.

Voor meer informatie over je bestelling kan je gebruik maken van de onderstaande links:

Voor vragen graag info@virali.nl mailen onze klantenservice afdeling werkt 7 dagen per week.

Trimmer7

Ook een klacht indienen over Virali.nl?