Klacht Virali.nl: Wel besteld, ook betaald geen levering

Subtotaal €39,95
Verzending €0,00
BTW €0,00
Totaal €39,95 EUR

Bovenstaande bestelling gedaan maar nog steeds niets ontvangen. Diverse mails gestuurd maar weinig reactie, alleen een verzoek om nog even te wachten (tot 23-05-2020), maar nog steeds niets. Een Track en Trace code gekregen maar deze is nergens aan gelinkt.

Mijn geld terug

Virali.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor je mail!

Zoals je op de site en bevestigingsmail hebt kunnen lezen is de levertijd 2-4 weken. Helaas zijn wij ook slachtoffer geworden van het corona virus waardoor er een hoop bestellingen vertraagt zijn. Voor ons is het ook een vervelende situatie. De bestelling zijn momenteel onderweg, helaas dus met wat vertraging (dit hebben we helaas niet in de hand).

Virali staat momenteel overal op internet als oplichting wat dus niet waar is. We willen je vragen nog even 10 dagen af te wachten. Hou ons alsjeblieft op de hoogte als het nog steeds niet is aangekomen, dan starten wij een onderzoek bij PostNL.

Voor meer informatie over je bestelling kan je gebruik maken van de onderstaande links:

dirks
    Track en Trace code ontvangen welke nergens aan gekoppeld is.
    Ik wil graag mijn geld terug.
    dirks
    Nog steeds niets geleverd en geen reactie van Virali op mijn laatste mail met het verzoek om mijn geld terug te storten.
    dirks
    Nog steeds niets ontvangen, ik wil graag mijn geld terug.
    Virali.nl
    door een fout in ons systeem is er iets fout gegaan met de refunds wij moeten helaas in het systeem alle informatie verwerken voordat wij een terugstorting kunnen doen i.v.m een fout in ons systeem graag ontvangen wij van u:
    ordernummer:
    email van bestelling:
    naam op bestelling:

Ook een klacht indienen over Virali.nl?