Klacht Virando.nl: Chinese rommel voor veel geld

Angussiee

Ze verkopen spullen die uit china komen voor veel geld producten kun je via klarna achteraf betalen maar de spullen die binnen komen zijn niet wat je hebt besteld maar in elkaar geflanste rommel gelukkig had ik achteraf betalen gedaan anders ben je denk ik t geld kwijt bij mij hebben ze de rekening afgedaan maar het is geen service dat ze van deze rommel weten en mogelijk mensen die er wel voor betalen kunnen fluiten naar hun geld.. heb ze net ook een mail gestuurd waarom ze dit doen en hoop er reactie op te krijgen maar die chinese rommel moeten ze niet voor zoveel geld verkopen hoop dat jullie dit misschien kunnen stoppen

Ik hoop dat jullie dit kunnen stoppen ik heb gelukkig achteraf betalen via klarna gedaan en ze hebben mijn rekening geseponeerd en gezet op geretourd maar mensen die wel betaald hebben kunnen denk ik fluiten naar hun geld want wat ze krijgen is niet wat je besteld.

Wij vinden dat Virando.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Virando.nl?