Opgelost door Virtualoffice24.nl: Zakelijk adres niet geaccepteerd door KvK

ewb

Ik heb betaald voor een zakelijk adres via www.virtualoffice24.nl, verhuurd door verhurend makelaar Onlinemakelaarsdiensten, namelijk 12 maanden voor € 289,67 inclusief BTW (€ 239,40 exclusief BTW). In de productomschrijving staat: Erkend KvK inschrijfadres - Mogelijkheid tot gebruik werkplek - Post doorzenden naar gewenst postadres - Gebruik van beeldmateriaal t.b.v. eigen website.

Een huurovereenkomst ondertekend door beide partijen stuurde ik naar KvK met het verzoek om een adreswijziging.

Helaas kreeg ik van KvK bericht dat KvK deze adreswijziging niet accepteert, omdat er geen (bemande) receptie aanwezig is. Nu binnen 14 dagen zullen ze het adres verwijderen uit hun systeem.

Vervolgens hierover 2 keer contact opgenomen met Online Makelaarsdiensten om tot een oplossing te komen, maar ze reageren niet meer.

Graag een geldbedrag van € 289,67 inclusief BTW op mijn bankrekening teruggestort.

Virtualoffice24.nl
    Geachte mevrouw Leicester,

In reactie op uw klacht kunnen wij als volgt reageren; Op zaterdag 12 augustus 2017 ontvingen wij een e-mail van u met de mededeling van de KvK. Op dinsdag 15 2017 augustus ontvingen wij nog een mail, waarin u aangeeft dat de KvK uw bedrijf niet wilt inschrijven in de registers. Vandaag donderdag 17 augustus ontvingen wij een ''klacht'' en dat u uw betaling terug wilt hebben.

U zult begrijpen dat in een kort tijdsbestek van 4 werkdagen, waarin er contact is gezocht met de KvK, wat de oorzaak is, wij u nog geen duidelijkheid kunnen verschaffen, danwel een gepaste oplossing kunnen geven.

Gezien het feit dat u uw betaling ad € 289.67 teruggestort wilt hebben en geen inschrijving meer wenst voor uw bedrijf, zullen wij vandaag de betaling in orde maken naar het bij ons bekende rekeningnummer.

Wij gaan er vanuit dat hiermee de ''klacht'' is verholpen en voor u een bevredigende oplossing is gekomen.

ewb

Ook een klacht indienen over Virtualoffice24.nl?