Klacht Virus.nl (bestaat niet meer): (weer)defecte Iphone 4s

C.P. Koopman

In november 2014 een Iphone 4s besteld voor onze zoon.
Levertijd was langer dan toegezegd maar toch nog op tijd voor z'n verjaardag.
Deze telefoon is 3x kapot gegaan. Twee keer de telefoon op eigen kosten teruggestuurd en na de 3e keer is hij omgeruild voor een ander exemplaar.
We kregen de "nieuwe"toegestuurd met een sticker zodat we de defecte telefoon gratis terug konden sturen (netjes!)
Helaas na een paar weken ook weer problemen met dit toestel!
Na diverse keren proberen om telefonisch kontakt te krijgen op 20.05.2015 een mail gestuurd / geen reactie.
Daarna een aantal keren op de site een terugbelverzoek en korte uitleg van het probleem gegeven met een verwijzing naar de mail.
Eindelijk begin juni een reactie van Virus waarin ze voorstellen om weer een nieuw toestel te sturen terwijl in de mail staat dat wij eerst ons geld terug willen en dan de telefoon retour zullen zenden. Dit hebben wij dan ook direct weer teruggemaild.
Tot op vandaag geen reactie.!!!!!!!
ZUCHT!!!!

Wij willen ons geld terug ! En zullen daarna de telefoon terugsturen.
Verder zou het heel fijn zijn als er eerder op je vraag/klacht gereageerd wordt.
Dit lijkt me voor beide partijen erg prettig.
Hoop dat dit nu snel afgehandeld kan/zal worden

Virus.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Virus.nl (bestaat niet meer)?