Klacht Virus.nl (bestaat niet meer): niet geleverde, wel betaalde iPhone 5

Amarins

Op 20 juni jl heb ik een iPhone 5 besteld via de site van Virus.nl en direct betaald via IDEAL internet bankieren. Nu ruim 6 weken later nog steeds niet ontvangen. Sinds 3 weken regelmatig geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar ik stuit voortdurend op een antwoordapparaat die dezelfde boodschap verkondigd nl niet telefonisch bereikbaar te zijn en door een verhuizing op 9 juli slechter bereikbaar te zijn. Ook al bel ik tussen 10 uur en 14 uur, waarop Virus.nl zegt wel telefonisch bereikbaar te zijn, krijg ik steeds hetzelfde antwoordapparaat te horen.
Ik ben er ontzettend verdrietig van want ben al mijn gespaarde zakgeld en verjaardagsgeld kwijt en voel me heel erg bedrogen.

Het liefst wil ik zo snel mogelijk de iPhone 5 maar ik geloof er niet meer zo in. Dan wil ik elk geval mijn geld terug nl 349.99 euro. Het bedrag is via mijn vaders rekening betaald.

Virus.nl (bestaat niet meer) is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Virus.nl (bestaat niet meer)?