Klacht Visa: Betwiste vordering wegens fraude niet gehonoreerd

Klachtnummer
# 417359
Gebruiker
Eric Noort
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via Facebook kreeg ik een aanbod voor een product dat ik in de VS bestelde. Na terugkomst van een zakenreis uit ’t buitenland bleek dat het pakket na lange tijd nog steeds niet gearriveerd was. Na enig speurwerk op internet bleek het om een bedrijf te gaan dat zich met oplichting bezighield. Dus diende ik een betwistingsformulier in bij ICS, de kaartuitgevende instantie van VISA. Deze blijft echter halstarrig weigeren tot terugbetaling over te gaan omdat ik net iets te traag met reageren bleek te zijn geweest; de oude termijn was ten opzichte van vroeger namelijk ingeperkt. Desondanks geen compensatie, nog coulance van ICS waardoor deze oplichting feitelijk faciliteert.

De oplossing

Dat de $ 79,97 € 73,38 die door FASTMYFEEL van mij gestolen is, door VISA gestorneerd wordt op m'n VISA-kaart.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Visa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Visa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen