Klacht Visa: Eenzijdige en onwettige wijziging van overeenkomst

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 83542
Gebruiker
M. Coenen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ICS, onderdeel van de staatsbank ABN AMRO, zegt op 01-09-2014 eenzijdig de overeenkomst voor mijn Maison de Bonneterie Visa Card per 09-12-2014 op. Reden: de winkels van Maison de Bonneterie zijn dicht. Echter, volgens de algemene voorwaarden kan ICS dit niet doen, want Maison de Bonneterie is geen partij in de overeenkomst. Op 15-10-2014 protesteer ik tegen eenzijdige beëindiging, voel me niet als langdurige klant gewaardeerd en vraag om een passende oplossing.
Op 27 oktober 2014 geeft ICS aan dat de overeenkomst in stand blijft, maar ik ontvang een nieuw Visa Card waarvoor ook een andere jaarlijkse bijdrage geldt (onbekend bedrag). Hiertegen protesteer ik op 29 oktober 2014, maar ontvang geen reactie meer.
Samengevat: na een mislukte poging tot eenzijdige beëindiging start ICS een poging tot eenzijdige wijziging van de overeenkomst en laat niets meer van zich horen.

De oplossing

Ik wil dat ICS met mij contact opneemt en mij een passende oplossing aanbiedt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Visa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    M. Coenen
    Datum
    Helaas is Visa niet aangesloten bij Klachtenkompas.nl.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Coenen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Visa?