Klacht Visa: Het uitzetten van contactloos betalen op je Visa kaart is niet mogelijk.

Klachtnummer
# 195201
Gebruiker
Buck
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Elke nieuwe Visa kaart is tegenwoordig uitgerust met "contactloos betalen" of je dit wel niet niet wilt. Nadat ik met Visa telefonisch contact gehad heb is het me duidelijk geworden dat dit niet te wijzigen is. Er is geen mogelijkheid om het contactloos betalen uit te zetten. Men verstrekt ook geen kaarten meer zonder deze tool. Het antwoord van Visa is: "er zijn tot op heden nog geen meldingen geweest dat er onrechtmatig geld via contactloos betalen van rekeningen is afgehaald. Maakt u zich geen zorgen het zijn tot op heden fabeltjes dat dit gebeurd of mogelijk is. Er zijn hoesjes in omloop die ervoor zorgen dat di. En Indien u zich toch nog zorgen maakt dan kan u altijd nog uw account stopzetten."
Ik weet zeker wanneer het bovenstaande een keer gebreurd datVisa zal zeggen "dat is uw eigen risico".

De oplossing

Graag zou ik willen dat de klanten van Visa een keuze zouden moeten kunnen maken. En dat ze hun klanten serieus nemen. Vandaar dat ik graag wil dat deze klacht bij wordt gedeponeerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Visa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Visa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen