Klacht Visa: ICS (Visa Cards) vergeet zijn eigen afspraken en is onbetrouwbaar

Klachtnummer
# 84812
Gebruiker
M. Coenen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over de beëindiging Maison de Bonneterie Visa Card. Ik stuur daarover een brief en ontvang een vreemd e-mailbericht van de servicedesk. Daarop stuur ik een tweede brief waarop ik niets meer hoor. Vervolgens plaats ik op 10 november 2014 een klacht op www.klachtenkompas.nl en krijg de volgende dag direct een telefoontje van ICS. Klagen op internet helpt!

Telefonisch hebben we een goed gesprek en maken specifieke afspraken over de productomzetting. Ik krijg deze afspraken per e-mailbericht toegestuurd, maar heb ze op 19 november 2014 nog niet ontvangen . Op 13 november stuurt ICS mij een brief over standaard productomzetting, zonder gemaakte afspraken. Ik bel daarover ICS maar het telefoongesprek van 11 november 2014 en de gemaakte afspraken zijn onbekend!

Mijn voorlopige conclusie: ICS (Visa Cards) vergeet zijn eigen afspraken en is onbetrouwbaar.

De oplossing

Stuur het e-mailbericht met de gemaakte afspraken en voer deze afspraken uit.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Visa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Visa?