Klacht Visa: Ongewild, zonder toestemming, ANWB Visa Gold Card aangesmeerd gekregen.

dhr Smeets

24-7-2012: krijg stomverbaasd twee brieven over een VISA Gold Card. Ik weet niet wat het is en het interesseert me ook niet, ik ben tot nu toe tevreden met mijn gewone ANWB VISA card. Punt! Einde discussie. Heb zelfde avond opgebeld naar VISA en de dame met 0,0 empathie deelde me mee dat ik 1-7-2012 gebeld had. Klopt, om na te gaan of er iemand, nadat ik in Duitsland getankt had (en ik het niet vertrouwde), mijn kaart illegaal gebruikt had. Dat de dame destijds een aanbod heeft gedaan, wil ik tegoed houden (dat moet men nu eenmaal bij callcenters met cross sales), maar ik ben principieel TEGEN deze koppelverkoop (ik bepaal zelf wel waar en wanneer ik wat koop), dus ik heb 100.000% zeker GEEN toestemming gegeven. Nu echter is ZONDER mijn toestemming de kaart omgezet naar Gold! Ongehoord! Ik wens dat dit per direct ongedaan wordt gemaakt en dat ik ongehinderd gebruik kan maken van mijn huidige ANWB VISA Card. Ik wil niet de dupe worden van de scoringsdrang van een callcenter medewerker.

Per direct ongedaan maken van de omzetting van ANWB VISA naar ANWB VISA Gold!
En er voor zorgen dat ik ongehinderd gebruik kan blijven maken van mijn huidige VISA card.

Wij vinden dat Visa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Visa?