Klacht Visa: onmogelijke aanvraag van een businesscard

Klachtnummer
# 10333
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben 3/4 jaar bezig geweest voor het aanvragen van een businesscard van Visa.
Reeds 20 jaar bezit ik prive zo'n card. Ik heb stapels brieven ontvangen, 3 x dezelfde informatie aanvragen, wordt telkens gebeld door medewerkers die totaal niet weten wat er speelt. De medewerkers zijn ook totaal niet betrokken... kunnen geen klacht aannemen, helemaal niks.... ze kunnen enkel een vraag stellen en het antwoord in het systeem zetten. Mijn simpele vraag is spontaan gesplitst in 2 aanvragen bij verschillende afdelingen. Mensen snappen het niet meer, beloven beterschap, enz... Dit is de burocratie ten top.

De oplossing

1 persoon met handelingsbevoegdheid, kennis van zaken en een insteek om een belofte na te komen. 1 kans, 1 week te tijd om mijn eenvoudige aanvraag te honoreren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Visa hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Visa?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen