Klacht Visco medical: Boxspring gekocht via Groupon bij Visco Medical, bedbodem is stuk, geen reactie van bedrijf

Klachtnummer
# 45965
Gebruiker
Marleen14
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In oktober 2012 hebben wij via Groupon een boxspring besteld bij Visco Medical, deze is geleverd vorig jaar januari. Nu is bij 1 van beide bedden de bodem losgegaan, en zit er een enorme kuil in. Dit slaapt absoluut niet lekker.
We hebben meerdere keren per mail en telefoon contact proberen op te nemen met Visco Medical, echter ze reageren niet op de mail en de telefoon nemen ze nooit op.
Contact opgenomen met Groupon, deze zeggen contact te hebben opgenomen met Visco Medical, maar ook daar niks van gehoord en ze raden ons aan om af te wachten, ondertussen slapen wij al weken in een kapot bed...

De oplossing

Reparatie of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties