Klacht Vissers Meubelen: Doorgezakte eetkamerstoelen die leverancier gratis of tegen geringe vergoeding weigert te repareren.

E. Gudden

In najaar 2015 zes eetkamerstoelen gekocht bij Vissers meubelen. Begin 2017 was er van 1 van deze stoelen de zitting doorgezakt. Is toen gerepareerd. We dienden stoel wel zelf te brengen en te halen. Begin 2018 bleek dat er wederom drie andere stoelen waren doorgezakt. Telefonisch werden we aan lijntje gehouden. Na vele malen bellen verwezen ze ons naar fabrikant. Zou contact met ons opnemen. Is nooit gebeurd. Na schriftelijke klacht antwoord begin september van Vissers Meubelen dat oorzaak van doorzakken was gelegen door het gebruik. Klacht vindt men niet gegrond. Uit 'coulance' willen ze stoelen repareren als we deze weer brengen en halen en zelf 2/3 deel van de kosten betalen. Ruim 160 Euro. Is bijna de aanschafprijs per stoel van destijds.
Foto's zijn niet bij te voegen, omdat dit ten koste gaat van bekleding onderzijde.

Eetkamerstoelen gratis of tegen zeer geringe vergoeding repareren. Schade is te wijten aan productiefout(en) en niet aan dagdagelijks gebruik.

Wij vinden dat Vissers Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vissers Meubelen?