Klacht Vissers Meubelen: Doorgezakte eetkamerstoelen die leverancier gratis of tegen geringe vergoeding weigert te repareren.

Klachtnummer
# 322878
Gebruiker
E. Gudden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In najaar 2015 zes eetkamerstoelen gekocht bij Vissers meubelen. Begin 2017 was er van 1 van deze stoelen de zitting doorgezakt. Is toen gerepareerd. We dienden stoel wel zelf te brengen en te halen. Begin 2018 bleek dat er wederom drie andere stoelen waren doorgezakt. Telefonisch werden we aan lijntje gehouden. Na vele malen bellen verwezen ze ons naar fabrikant. Zou contact met ons opnemen. Is nooit gebeurd. Na schriftelijke klacht antwoord begin september van Vissers Meubelen dat oorzaak van doorzakken was gelegen door het gebruik. Klacht vindt men niet gegrond. Uit 'coulance' willen ze stoelen repareren als we deze weer brengen en halen en zelf 2/3 deel van de kosten betalen. Ruim 160 Euro. Is bijna de aanschafprijs per stoel van destijds.
Foto's zijn niet bij te voegen, omdat dit ten koste gaat van bekleding onderzijde.

De oplossing

Eetkamerstoelen gratis of tegen zeer geringe vergoeding repareren. Schade is te wijten aan productiefout(en) en niet aan dagdagelijks gebruik.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vissers Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vissers Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen