Klacht Vissers Meubelen: Slechte service

Klachtnummer
# 406127
Gebruiker
Bas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bankstel van meer dan 5000 euro gekocht. (2 zit en een 3 zit).
Na levering is de 2 zit beschadigd. Deze wordt weer meegenomen voor reparatie. Na reparatie komt de bank verder beschadigd terug.

NIeuwe bank wordt bij de fabriekkant besteld. na x weken meld Vissers dat de Bank geleverd kan worden. De nieuw aangeleverde bank past niet bij de orginele 3 zits en wordt afgekeurd.
Dat weekend blijkt dat de gehele set vervangen had moeten worden. Ze komen de bank wederom leveren. De nieuwe 3zits is beschadigd en wordt afgekeurd.
Vervolgens komt een man van het bedrijf hier in huis om iets "Op te lossen" en eist meer geld of de leenbank mee terug te nemen.

De oplossing

Ik wil geen aggresieve lui in huis krijgen en ik wil gewoon een goede bank geleverd krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vissers Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vissers Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen