Klacht Vissers Meubelen: verkleuring bank

Klachtnummer
# 142536
Gebruiker
Laurahendriks
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik schrijf deze klacht omdat wij ontzettend slecht zijn behandeld door Vissers meubelen en we niet serieus werden genomen. De service is enorm slecht en het personeel is onvriendelijk en liegt. in 2012 hebben wij een bankstel gekocht met nog anderen meubelen. Na een jaar was de bank helemaal verkleurd inplaats van donker grijs is hij rood. hiervoor was een oplossing gekomen we mochten nieuwe stof uitzoeken die niet zou verkleuren, de medewerkers hadden foto's gemaakt en kwamen tot conclusie dat het kwam door de zon. De nieuwe stof was gemonteerd en na 1 jaar werd de bank nog roder dan dat die al was de bank is opnieuw verkleurd maar nu nog erger. We zijn weer naar de winkel geweest omdat we geen gehoor kregen via de mail. Eenmaal in de winkel kwamen we erachter dat het bedrijf een brief naar het verkeerde adres had gestuurd. De man beweerde allemaal verkeerde beweringen en gaf een grote mond. Het was ook onze eigen schuld dat de bank was verkleurd

De oplossing

Mijn gewenste oplossing is dat er een deugdelijk product komt een nieuwe bank en niet van de zelfde stof zodat het niet voor de 3e keer voorkomt dat de bank verkleurd. Ook zou ik graag excuses willen voor het gedrag dat de verkoper toonde tegen ons.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vissers Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vissers Meubelen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen