Klacht Vissers Meubelen: Vissers Meubelen Nijmegen beslist zelf niks

Krakendenattebankvissers

Klacht vervolg van 4 januari 2020 Klacht ingediend. Na 6 weken reactie. Ze lossen de klacht niet zelf op maar sturen de leverancier. De “ leverancier” is gewoon een herstelbedrijf “ wat langskomt. Ze belde vandaag dat ze as maandag niet konden komen maar wel de 28 januari. Ik heb de “leverancier “ gesproken en die zegt nu al de betreffende klacht niet op te kunnen lossen. Het bankstel kraakt , zit anders links en rechts, maar het grote euvel is verkeerde stof. Dit is door verkeerd advies op de bank gekomen en dat kan de leverancier niet oplossen. Vervolgens Vissers gebeld. Deze zegt gewoon: fabriek beslist. Laat ze maar komen en op hele korte termijn word er door de fabriek beslist. Mede door alle berichten en verhalen is mijn vertrouwen 0 in oplossing. Op mijn eerdere voorstel om een andere bank te komen uitzoeken via klacht consuwijzer word niet op gereageerd ! Vissers lijkt zich niet druk om trouwe klanten . Vanavond gaat er weer een mail uit voor herstel binnen 2 weken anders laat ik de koop ongedaan. Dan moet het maar een keer geld kosten. Recht moet zegevieren !

Binnen twee klacht oplossen anders bank retour en andere uitzoeken

Wij vinden dat Vissers Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vissers Meubelen?