Klacht Visspecialist martin visch - harderwijk: Bedorven vis als kerstdiner

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 18141
Gebruiker
mevrouw Lis
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Begin december bestelde mijn vriendin voor tweede Kerstdag een visschotel voor 4 personen bij visspecialist Martin Visch in Harderwijk. Zij heeft gevraag of de schotel goed bleef in de koelkast, als zij hem op maandag 23-12 haalde en hem pas gebruikte op woensdag (2e Kerstdag) 26-12. Dat kon zonder probleem.
Toen wij de doos openmaakten kwam er een nare lucht uit. De zoute haring had een rare kleur en nog enkele andere stukjes vis zagen er vreemd uit. Voorzichtig hebben we twee soorten geproefd en meteen weer uitgespuugd. Dit was niet goed. We hebben maar brood gegeten in plaats van lekkere vis...
Vanmorgen heb ik de visspecialist gebeld met onze ervaringen. Hij schoot meteen in de verdediging: we konden de schotel wel in een schuurtje gezet hebben, in plaats van in de koelkast. Hij kon dat niet meer controleren en daarom begon hij er niet aan om ook maar iets te vergoeden. Hij vond het vervelend dat ons etentje bedorven was, maar daar kon hij niets aan doen, zei hij.

Gewenste oplossing

Van een 'bekroonde' visspecialist mag ik verwachten dat zijn vis twee dagen goed blijft in de koelkast, zoals ons door het bedrijf ook is toegezegd. Hier is een wanprestatie geleverd.
Ik begrijp niet waarom de heer Visch zo vervelend doet. Ik weet dat dit verre van de kwaliteit is die hij normaal levert. Ik koop (kocht) vaak bij hem en het was altijd perfect. Hij is niet goedkoop maar levert normaal prima kwaliteit. Maar ook bij hem kan het een keer mis gaan zoals nu. Ik vind het alleen heel jammer dat hij niet bereid is de verantwoording daarvoor te nemen.
Ik wil graag geld terug of een compensatie, daar valt over te praten.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Visspecialist martin visch - harderwijk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    mevrouw Lis
    Datum
    Wij hebben nooit enige reactie van deze man gekregen. Ik kom niet meer in deze winkel en kan anderen er alleen maar voor waarschuwen. Deze verkoper heeft 'service verlenen' niet in zijn vaandel heeft.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Visspecialist martin visch - harderwijk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen