Wij vinden dat Visualls hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Visualls : Verkeerd geleverde achterwand na opmeten maten door het bedrijf
Details
Klacht
Wij hadden een glazen achterwand besteld bij Visualls Keukenachterwanden te Delftgauw, op 15 mei 2018 hebben wij de wand volledig betaald. Dat zou volgens de voorwaarden betekenen dat het binnen 5 weken geleverd zou moeten worden. Voorafgaand heeft het bedrijf zelf de maten opgenomen voor het bestellen van de achterwand dus wij waren daar als klant niet verantwoordelijk voor. Hiervoor hebben zij ook kosten in rekening gebracht. Na ongeveer 5 weken kregen wij het bericht dat de wand binnen was en op 22 juni zou deze uiteindelijk worden geplaatst. Tijdens het plaatsen kwamen de monteurs erachter dat er een verkeerde maat besteld was door Visualls Keukenachterwanden. Zij zijn hier dus de fout in gegaan, je betaald ook kosten voor het opmeten door hun.Zij gaven inderdaad aan dat er een foutje door hun is gemaakt waardoor er een verkeerde maat is doorgegeven. Nu hebben wij gevraagd voor compensatie voor de extra wachttijd die wij hiervan hebben. De nieuwe wand wordt namelijk pas na 5 weken geleverd, dat zou dus betekenen dat wij nog 5 weken extra moeten wachten om onze keuken af te maken.
Wij hadden iemand ingehuurd die de afwerking zou doen en doordat dit niet kon door de verkeerd geleverde wand hebben wij hier kosten voor moeten betalen. De kosten heb ik aangegeven bij Visualls Keukenachterwanden om te compenseren doordat zij zelf de verkeerde maten hebben doorgegeven. Hier wilde zij niets van weten, zij vonden ze leveren toch wel het product alleen moet je er als klant dan maar wat langer op wachten. Dat vind ik niet echt klant vriendelijk.
Wegens een ongeluk met de vrachtwagen waarmee onze achterwand zou komen is onze achterwand gesneuveld en dit betekend dat wij nog extra moeten wachten voordat we uiteindelijk ons glazen achterwand krijgen. Nog steeds vindt Visualls Keukenachterwanden dat zij geen compensatie hoeven te geven.
Ik vind dat wij hier wel recht op hebben aangezien wij extra lang hebben moeten wachten voordat wij ons product krijgen namelijk meer dan 6 weken dat is meer dan het dubbele dan zij hadden aangeven in hun voorwaarden. Verder hebben wij kosten moeten maken omdat de afwerking niet op de afgesproken datum kon worden uitgevoerd deze krijgen wij ook niet terug en moeten wij extra betalen. Ik vind dat wij hier toch dergelijk enige compensatie horen te krijgen.
Gewenste oplossing
Dat wij compensatie krijgen voor de extra wachttijd en de kosten die wij hebben geleden door het niet kunnen afwerken van onze keuken.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.