Wij vinden dat visum4me hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht visum4me: Geen refund voor 4 niet geleverde visums.
Details
De klacht
Op 17 januari 4 visums aangevraagd, en betaald aan dit bedrijf voor een vakantie met vertrekdatum 11 april. Gelijk er achteraan een mail terug ontvangen :"Wij hebben uw visum aanvraag gecontroleerd en akkoord bevonden.
Echter is uw aankomstdatum later dan 30 dagen vanaf vandaag.
Hierdoor hebben wij tijdelijk uw aanvraag gepauzeerd.
U hoeft verder niks te doen, uw aanvraag wordt 30 dagen voor uw vertrekdatum opgepakt en u zal dezelfde dag uw E-visum ontvangen."
Het is inmiddels mei, geen visum ontvangen, geen geld terug ontvangen, bedrijf reageert niet op mails, en is verder totaal onbereikbaar. Niet leveren, wel innen.
De oplossing
Ik wil dat het geld voor de niet geleverde visums wordt terugbetaald.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.