Klacht visum4me: Geen refund voor 4 niet geleverde visums.

Klachtnummer
# 442317
Gebruiker
F.C.M. van Hellemond
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Op 17 januari 4 visums aangevraagd, en betaald aan dit bedrijf voor een vakantie met vertrekdatum 11 april. Gelijk er achteraan een mail terug ontvangen :"Wij hebben uw visum aanvraag gecontroleerd en akkoord bevonden.
Echter is uw aankomstdatum later dan 30 dagen vanaf vandaag.
Hierdoor hebben wij tijdelijk uw aanvraag gepauzeerd.

U hoeft verder niks te doen, uw aanvraag wordt 30 dagen voor uw vertrekdatum opgepakt en u zal dezelfde dag uw E-visum ontvangen."
Het is inmiddels mei, geen visum ontvangen, geen geld terug ontvangen, bedrijf reageert niet op mails, en is verder totaal onbereikbaar. Niet leveren, wel innen.

De oplossing

Ik wil dat het geld voor de niet geleverde visums wordt terugbetaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat visum4me hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over visum4me?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen