Klacht Visumaanragen.org: Betere mail en duidelijker weergeven aan de klant.

Klachtnummer
# 258951
Gebruiker
Sjors G.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik was mijn visum aan het aanvragen bij visumaanvragen.org en het duurde behoorlijk lang voor ik reactie terug kreeg. De jongens waren zeer behulpzaam en het was ook snel geregeld, maar voor mensen die niet zo goed lezen zoals ik moeten ze misschien een iets betere mail versturen. Het blijkt dat er duidelijk in de mail was vermeldt wat ik moest doen en wat ik kon verwachtten. Weet niet zo goed of het mijn fout is, maar de mail kan dus nog een stukje beter.

De oplossing

Betere mail en duidelijker weergeven aan de klant.

1 reactie

  1. Auteur
    Visumaanragen.org
    Datum
    Beste Sjors kan je even via de website https://www.visumaanvragen.org een contact formulier invullen? Dan kunnen wij even erachteraan gaan waar het precies mis is gegaan bij jou.

Ook een klacht indienen over Visumaanragen.org?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen