Opgelost door Visvoordeel.nl: Jammer dat de levering door PTT zo slecht is en dat jullie niet te bereiken zijn.

Casarca

Wij hebben al diverse keren bij Visvoordeel.nl paling en zalm om te roken besteld. Hartstikke tevreden!
Vorige week vrijdag zou er ook geleverd moeten worden door de PTT. Die hebben dat niet gedaan, terwijl Visvoordeel telefonisch niet bereikbaar was. In de late middag PTT nog gebeld, via een callcenter. Die zouden zorgen dat er zaterdag geleverd zou gaan worden (dat kan helemaal niet, we zitten op een industrieterrein en daar wordt op zaterdag niet geleverd) Zaterdagmorgen een mail, dat de vis op maandag komt. Ik snap dat Visvoordeel niets kan doen aan de PTT, maar zij stellen 5 dagen te mogen doen over het leveren.
Het is inmiddels maandag, 4 dagen na inpakken. Straks wordt de paling hier geleverd. Ik ben heel benieuwd of die vanzelf uit de verpakking loopt! Wat ik vooral jammer vind, is dat er geen telefonisch contact met jullie te krijgen is, ondanks dat ik gewoon in jullie openingstijden bel.
Ik heb jullie ook een mail gezonden, met de vraag of jullie me willen bellen. Zouden jullie dat willen doen?

In overleg nieuwe paling leveren.
Ik heb visvoordeel gesproken. Ze moesten overleggen of het geld teruggestort kon worden. Wel hebben ze nieuwe vis aangeboden en gemeld dat dit niet bij hun ligt. Dat wisten we natuurlijk al! Ook hebben ze hun excuus aangeboden, dat de telefoon uit stond. Excuus aanvaard. Wij moeten even bekijken wanneer de nieuwe levering kan komen. Goed gehandeld van Visvoordeel. Eigenlijk had ik niet anders verwacht!

Wij vinden dat Visvoordeel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Visvoordeel.nl?