Opgelost door Vitakruid.nl: besteld betaald via ideal en geen mail

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 426653
Gebruiker
boos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb van avond een bestelling geplaatst en betaald naar het volgende banknummer nl48deut0319887774 vitakruid.nl via multisafe pay en ordernr 56451.
Daar ik geen bevestigings mail kreeg werd ik argwanend.

De oplossing

ik wil zo spoedig mogelijk mijn geld retour

1 reactie

  1. Auteur
    Vitakruid.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw v.d. Ven,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Klopt het dat u onze eigen klantenservice niet hebt gebeld of gemaild, maar direct een publieke klacht zet op deze site? Want wij kunnen niets over uw klacht vinden.

    Dan over uw bestelling van 12 uur geleden (gisteravond). Wij zien dat u tussen 17:55 en 22:09 een vijftal betaalpogingen heeft gedaan, waarvan de laatste gelukt was.

    Dit betekent dat wij uw order gewoon vandaag verzenden.

    Wanneer er wat misgaat bij betalingen, neemt de kans ook toe dat er in de automatisering daarna wat mis kan gaan. Zo is het verzenden van een automatische orderbevestiging gekoppeld aan het verrichten van een betaling. De website verstuurd een orderbevestiging wanneer het een signaal krijgt dat er betaald is. Mogelijk is dat signaal gisteren verkeerd gegaan door eerdere mislukte betaalpogingen. Daarnaast kan het zijn dat een automatische orderbevestiging in uw spam box terecht komt.

    Wij zullen nooit en ten immer niet leveren, terwijl er betaald is. Sterker nog, wij controleren iedere dag alle binnenkomende betalingen en koppelen deze aan orders. Wanneer we een betaling niet kunnen koppelen aan een order, dan zoeken wij de order op in de order-backup. Dit controle syteem zorgt ervoor dat alle bestellingen op tijd verzonden worden.

    Voor uw informatie: wij ontvangen ook dagelijks betalingen van facturen die al betaald zijn. Zelfs deze dubbele betalingen controleren wij dagelijks en storten dat direct terug zonder de klant die per abuis dubbel betaald heeft lastig te vallen.

    Wij willen u vriendelijk verzoeken, indien u in de toekomst nog een dergelijke ervaring als deze heeft, contact met ons op te nemen in plaats van dit publieke platform. Dit platform is voor andere doeleinden opgezet.


    Met vriendelijke groet,


    Bob van Inge
    Vitakruid B.V.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
boos
Datum
Uiteindelijke oplossing
de bestelling wordt verzonden. En het lag niet aan vitakruid.nl Bij deze oprechte excusses
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vitakruid.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen