Klacht Vitens Waterbedrijf: monteur komt ondanks afspraak niet opdagen

Klachtnummer
# 281680
Gebruiker
Arnold de Bruin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

"monteur komt niet opdagen voor verplichte vervanging watermeter- zonder afmelding"
Ik heb hiervoor vrij moeten nemen, de monteur zou tussen 10.00-12.00 uur komen. Om 12.15 ZELF contact opgenomen met de klantenservice. afspraak is komen te vervallen vanwege uitlopende werkzaamheden. Wat een slechte service en informatie verstrekking.

De oplossing

compensatie opnemen vrije dagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Vitens Waterbedrijf is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vitens Waterbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen