Klacht Vitens Waterbedrijf: onbekwame oplichters

Klachtnummer
# 393213
Gebruiker
D
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat een onbekwaam bedrijf. Wij kwamen niet in ons account, na 20 minuten telefonisch is de wacht te hebben gestaan werden wij heel onbeschoft geinformeerd dat er geen account op de postcode stond. Dus wij een nieuw account aangemaakt en kregen wij op het email adres een email dat het account overgedragen was naar een ander emailadres (er was dus wel een account),

Echter kregen we geen toegang tot de gegevens met het nieuwe account omdat we verhuisd waren, maar toch een emailtje dat we even 80 euro moesten bijbetalen terwijl we er nooit overheen zaten en dit jaar stond het huis ook nog eens leeg voor 6 maanden. Stelletje onbekwamen lui die niet klantgericht zijn omdat ze toch geen concurrentie hebben. Italiaanse maffia is er niets bij.. behalve de moorden dan.

De oplossing

Inzage in mijn gegevens plus facturen en waarom de narekening?

0 reacties

Ook een klacht indienen over Vitens Waterbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen