Klacht Vitens Waterbedrijf: Onterecht vordering

Yvonne

Vitens stuurt mij vandaag een brief (met rood op de enveloppe Afsluiting drinkwatervervoer, SCHANDE!!) naar aanleiding van een vermeende openstaande vordering. Er staat niet bij waarvoor, er staat geen factuurnummer bij er staat geen uitleg bij alleen een bedrag. Vitens heeft in 2014/2015 al gefraudeerd met de stand van mijn watermeter en nu deze spookfactuur. Het is ronduit schandalig en ik heb hier geen woorden voor. Op mijn mail van 22 april 2016 is door Vitens niet eens gereageerd!

Vitens zou per maart 2016 automatisch gaan incasseren wat niet gebeurt. Mevrouw Saskia Hagens-Bos heeft dit in haar mail van 4 januari 2016(!) bevestigd. Vitens claimt incassokosten terwijl zij geen herinneringen verstuurd. Waar het bedrag van € 51,36 is een compleet raadsel.

Dat Vitens de administratie op orde maakt en daaruit kan concluderen dat er geen openstaande vorderingen zijn.

Vitens Waterbedrijf is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Vitens Waterbedrijf?